שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
חדשות אחרונות /

$192,000,000: הסכום שנטפליקס מפסידה כל חודש בגלל שיתוף חשבונות

תחקיר חדש חושף כ-20% ממי שצופה בנטפליקס צופה ללא תשלום דרך חשבון של חברים או בני משפחה, וזה גורם להפסד של מילארדי דולרים בשנה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נטפליקס
נטפליקס מפסידה 192 מיליארד דולר.

לפי מחקר שנעשה ע״י בלוג הטכנולוגיה ״TechCrunch״, 1 מתוך 5 אנשים צופים בתוכן דרך חשבון לא שלהם, באמצעות זה שהם חולקים את אותה סיסמה עם כמה אנשים שאינם חיים ביחד, ובכך חוסכים בממומצע כ-215 דולר בשנה – וגורמים להפסדים פוטנציאל אדירים לענקית התוכן.

כ-48% משתמשים בחשבון של הוריהם, ו14% משתמשים מהחשבון של אחיהם.

מבעיה זאת סובלים שירותי סטרימינג אחרים, אך x בראשם: הזמן הממוצע של חיבור עבור משתמש פיראטי בנטפליקס הוא שנתיים, לעומת כשנה וחצי באמזון ופחות משנה בהולו.

כ-59.3% מהמשתמשים נטפליקס היו קונים מנוי אם היו נחסמים.

לפי המחקרים של ״TechCrunch״ כ-59.3% מהמשתמשים בנטפליקס היו קונים מנוי אם היו נחסמים מהשימוש המשותף (קרוב ל14 מיליון אנשים). 38% בהולו (קרוב ל2 מיליון אנשים) ו27.6% (מיליון אנשים) באמזון.  

 

בענקית התוכן מודעים למצב אך לא מעוניינים לצמצם את התופעה בעזרת הורדת מחירים, למען האמת, החברה אף הודיעה שתעלה את מחיר המנויים, החבילה הבסיסית  תעלה 8.99$ והחבילה הפופולארית ביותר תעלה ל12.99$.

בניגוד אליה, הולו הוזילה את המחירים והעלות של מנוי אצלה עומד על כ-6 דולר. הפתרונות האפשריים למניעת התופעה הם מסורבלים מידי, כמו הוספת רכיב זיהוי ביומטרי, דבר אשר יפגע בהנאת המשתמנש ללא כל ערך עבורו. אך 2.3 מילירד דולר בשנה לא באים ברגל, ולכן יכול להיות שבעתיד הלא רחוק, נראה ניסיונות מניעת המצב מצד נטפליקס.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב print

כתבות נוספות

5
5.0 rating
מעולה98%
טוב מאוד0%
בינוני2%
לא משהו0%
גרוע0%

הנצפים ביותר

מומלצים

סגור