שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
חדשות אחרונות /

הקומיקאי העצוב: ג'רי סיינפלד נתבע ע״י סוכנות מכוניות בטענה שמכר להם פורשה מזויפת

סיינפלד נתבע בטענה שמכר פורשה לא מקורית במחיר של פורשה אותנטית, בתגובה אמר כי לא ידע שהרכב לא מקורי, והגיש תביעה נגד הסוכנות שמכרה לו את הרכב מלכתחילה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כ- 6 שנים לאחר שקנה אותה מ״אירופיאן קולקטיבלס״, ו-3 שנים לאחר שמכר אותה לחברת ״פיקה פריו״, הקומקאי המצליח ג׳רי סיינפלד נתבע ע״י חברת ״פיקה פריו״ בטענה שמכר לה ״פורשה לא אותנטית״ ולפיכך, דרשה החברה שירכוש ממנה את הרכב בחזרה במחיר המלא, וישלם פיצויים עבור הזמן והמשאבים שבוזבזו בניסיון למכור את הרכב שהתברר כלא מקורי. סיינפלד, בתגובה, הגיש תביעה נגד סוכנות המכוניות שרכש ממנה את הרכב מלתחילה ״אירופיאן קולקטיבלס״, שכן טוען שהוא בעצמו נפל קורבן לרמאות.

בפברואר 2013 רכש ג׳רי סיינפלד אשר ידוע כ ״בעל אחד מאוספי הפורשה הייחודים בעולם״, רכב אספנות משנת 1958 מסוג 1958 356A GS/GT Carrera של יצרנית הרכב פורשה, עבור 1.2 מיליון דולר. לפני שסיינפלד רכש את הרכב (אשר הגיע עם תעודת אספנות אותנטית שהונפקה ע״י אירופיאן קולקטיבלס) שלח מומחה מטעמו שיבדוק את הרכב, וגם הוא אישר את האותנטיות של הרכב.

ב-2016, לאחר שלוש שנים של שימוש, מכר הקומיקאי את הפורשה לחברת ״פיקה פריו״ לימיטד עבור 1.54 מיליון דולר.

פיקה פריו, אשר רצתה לכסות את ההפסד על המכירה, תבעה מוקדם יותר החודש את הקומיקאי, בדרישה שירכוש את הרכב בחזרה וישלם פיצויים לחברה שכן לטענת החברה, נמצא הרכב כ-״לא אותנטי כפי שהצהיר״.

סיינפלד

בתגובה סיינפלד החליט לתבוע את הסוכנות שהנפיקה את התעודה המזויפת

 – אירופיאן קולקטיבלס, בכדי שהם ״ישאו באחריות על תעודת האותנטיות שהנפיקה החברה ובכדי לאפשר לבית המשפט להגיע לתוצאה ההוגנת".

עורך דינו, אורין שניידר, מסר לניו יורק פוסט: "הוא קומיקאי מצליח ואין לו צורך להשלמת הכנסה באמצעות רכישה ומכירה של מכוניות ספורט מזויפות".

 

לבנתיים אין תגובה מאירופיאן קולקטיבלס.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב print

כתבות נוספות

5
5.0 rating
מעולה98%
טוב מאוד0%
בינוני2%
לא משהו0%
גרוע0%

הנצפים ביותר

מומלצים

סגור