בשנת 2018 עלה הרווח הנקי של הרשת ב 24.3% המסתכמים ב 136.8 מיליון שח.
הרווח התפעולי של הרשת הסתכם ב 164.7 מיליון ש״ח המשקפים עליה של 24.5% לעומת שנת 2017. גם הרווח הגולמי של החברה עלה ב 6.4% ועומד על 1.18 מיליארד ש״ח המהווים 21.77% מהמכירות.
את העליה מההכנסות המסתכמות ב 5.4 מיליארד ש״ח, יש לייחס למהלך שהתרחש במחצית השניה של 2018, באיחוד המכירות של הרשת עם המכירות של קופיקס וסוג פארם, שתי רשתות נוספות שבשליטת רמי לוי.
הרשת רשמה עליה מרשימה של 85% ברווח הנקי ברבעון הרביעי של השנה בסך של 38.4 מיליון ש״ח.
העליה ברווח הנקי הינה כתוצאה מעליה של 12.45% בהכנסות ברבעון הרביעי, עליה של 14.95% ברווח הגולמי ועליה מרשימה של 96% ברווח התפעולי ברבעון האחרון של שנת 2018.
כל זאת על אף עליה חדה של כמעט 45% בהוצאות הנהלה וכלליות.
חברת רמי לוי מדווחת על נתון מרשים:
18% ממחזור המכירות השנתי של החברה, מיוחס למכירות מהמוצג הפרטי המונה כ 2,200 פריטים שונים ותופס תאוצה בשנים האחרונות. כמו כן מדווחת החברה כי היקף מכירות החברה ממכירות האונליין עומד על כ 4% ממכירות החברה ונמצא במגמת גידול וצמיחה.
חרף התוצאות המרשימות שבדוחות הכספיים, לא ניתן להתעלם מהערת רואי החשבון אשר הוצמדה לדוחות כי קיימת ״חולשה מהותית על רכיבי הבקרה הפנימית״, ויש לציין כי זו לא הפעם הראשונה בה קיימת ביקורת על טיב הבקרה הפנימית ברשת רמי לוי.
הערה כאמור, על אף היותה לוקה בחוסר בהירות, עלולה לערער את הבטחון לגבי דיוקם של הנתונים המוצגים בדוחות הכספיים בשל ליקויים בבקרה הפנימית של החברה. הרשת מצידה הצהירה כי הינה פעלה ופועלת לתיקון הליקויים וכי אין בליקויים עצמם בכדי לערער את אמיתות הנתונים המוצגים בדוחות.