שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
חדשות אחרונות /

מהפכת ״20 הדקות״ בעולם הפיטנס: ככה 4,368 נשים מתחטבות מהבית

מיזם נשי חדש בשם "AnyStudio" חושף פתרון חדשני הנובע מכך שלא הגיוני שאין פתרון אידיאלי לדבר בסיסי כמו גוף חטוב, בריא, ומושך. ״אנחנו לא מוכנות להרעיב את עצמינו בדיאטות או להזיע שעות על ההליכון..״ אחרי תקופה ארוכה של מחקר, ניסיונות, והשקעת ענק, הן טוענות שהשיגו את מבוקשן:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מיכל שחר מאמנת באניסטודיו
מיכל שחר מאמנת בanystudio

 

השעה כמה דקות אחרי 8 בבוקר, האורות ב-Anywhere נדלקים, ועוד יום מלא באנרגיה וחיוניות מתחיל. בקרוב אלפי המתאמנות יצטרפו לפעילות שממלאת את הנשמה והגוף, ומובילה לחיים טובים ובריאים.

כל זה יקרה במסגרת נעימה וקלילה שמשתלבת בתוך החיים של כל אישה עסוקה, שאינה מתישה או "קורעת", ושלא מצדדת ב"משטר" אכילה קפדני ודיאטות קיצוניות. זה גם קורה ללא שום בעיות של צפיפות ודוחק, ובלי סכנה וחשש להיות קרובה מידי לאנשים אחרים ולסכן את עצמך או את קרובייך. למעשה, כל זה מתרחש גם בלי כל צורך להתארגן, לנסוע באוטו, לעמוד בפקקים ולמצוא חניה. הכול קורה בבית.

נשמע גאוני? הכירו את Anywhere – סטודיו אימונים דיגיטלי שמזמין נשים מכל מקום להצטרף למסגרת אימונים מהנה ויעילה שכבר מוכיחה את עצמה עבור אלפי נשים בישראל.

"בזמן שאחרים בפקקים ובחיפושי חניה את כבר סיימת אימון"

anywhere מביא את הדור הבא של האימונים עד לפתח הבית, – מבצרה הפרטי של כל מתעמלת, ומספק מענה לבעיות רבות של העידן הנוכחי העמוס המאופיין במחסור בזמן.

בחודשים האחרונים מכוני הכושר חווים על בשרם משבר עמוק ורעידת אדמה, ונאלצים להיסגר. מסגרת האימונים הדיגיטלית מספקת מענה מושלם במקומם, עם אימונים אונליין 24/7 מאחורי מסך המחשב, הטאבלט, הטלוויזיה או הסלולארי המועברים ע"י מיכל שחר מאמנת סלב ומשתתפת נינג׳ה ישראל.

 

אימונים קצרים ואפקטיביים שיגרמו לך לשרוף קלוריות גם 48 שעות אחרי

שיטת הסטודיו פותחה ע"י ידי מיטב המומחים בתחום הכושר והפיזיולוגיה והם כוללים את כל השיטות, הסודות והטריקים מניסיון של שנים ואלפי שעות אימונים. שיטת אימון מיוחדת שעיצבה לאלפי ישראליות גוף חטוב, בריא, אנרגטי ומושך בעבודה של אימונים קצרים בני 20-40 דק׳, שניתן לבצע בכל מקום. בלי חדרי כושר, בלי לקנות מכשירים וללא צורך בדיאטות קשות – מי שהתוודעה לשיטה של anywhere כבר אמרה לכל אלה ״ביי״.

זה נשמע מעט. אולי זה לא אפקטיבי? 

מיכל שחר: "אנחנו נשים עסוקות. יש לנו ילדים, תחזוקת בית, עבודה, נסיעות, הסעות, חברות… אימונים ארוכים הם מייאשים ומשעממים. לאימון כזה של anywhere את בקושי צריכה לפנות זמן, שזה טוב לנו. ולפי בדיקה שנערכה – זה הזמן הכי יעיל לאימון גוף, מה שאומר שתשרפי יותר קלוריות מאשר באימון ממושך בחדר כושר".

את יכולה להסביר איך זה קורה?

"אני לא אתיש יותר מדי עם מונחים מקצועיים, אבל בקיצור – מחקרים מוכיחים שפעילות ממוקדת בזמן קצר, תוך הפעלת שרירים מנוגדים, מסייעת להגביר את קצב חילוף החומרים ויש לה השפעה על שריפת קלוריות לא רק במהלך האימון אלא על שריפת קלוריות ושומן בגוף עד 48 שעות אחרי האימון. זה מספיק טוב בשבילך?", היא מחייכת.

"נשים משיגות פה תוצאות מטורפות"

"זו טכניקת אימונים קצרים שעיצבה לי גוף שגרם לי לאושר כל פעם שאני מסתכלת במראה. גוף חטוב, רזה ומוצק, בלי לשלם למכוני כושר, ובזמן שאני אוכלת בכיף מה שמתחשק לי בלי להיצמד לתפריט מבאס. והחלק הכי יפה הוא שאפשר לעשות את זה מכל מקום.", מספרת שרית, 41, אם לשלושה, אחת מאלפי המתאמנות בשיטה.

 

הסטודיו הוקם ותוכנן לתת מענה לכולן, תוך התאמה אישית ודיוק לכל אחת – לצעירה שאחרי צבא, לאישה אחרי לידה, לאימא עם ילדים קטנטנים, לנשים בפנסיה. הוא מתאים למי שכבר מתעמלות ומחפשות מסגרת נוחה יותר, או למי שעוד יושבות בספה ומחכות לדבר הזה שיעזור להן לקום ולזוז למען עצמן. ואין דרך טובה יותר לגרום לכולן להזיז את הגוף מלהפוך את זה למשהו פאן, סופר פאן!

פרמטר נוסף להצלחה מובטחת שקיים ב-anywhere זו הקהילה המשפחתית. כל מתעמלת מקבלת גישה וחיבור לקהילה אקסקלוסיבית, חמה ועוטפת, שם נמצאות שאר חברותיה לאימונים. המתאמנות מתחברות, עוזרות, מעודדות, מפרגנות ונמצאות שם בכל שעה אחת עבור השנייה. הקהילה משמשת רשת ביטחון של אחווה נשית שמסייעת להצלחה, ולא מפתיע שהנשים שם הופכות לחברות.

שחר: "את אמנם מתאמנת בביתך, אבל מודעת לכך שאת עובדת עם קבוצה, עם נשים נוספות שכל אחת בביתה עם שאיפות דומות לשלך. הקישור עם עוד מתאמנות נועד לשמור על הריגוש והמחויבות שלך לתהליך, את לא לבד ועובדת עם קבוצה. לך נשאר פשוט להצליח".

"זה הפך להיות הדבר הכי בטוח. מכל בחינה." 

שחר: "החשש של מתאמנים שפוחדים לחזור לחדרי הכושר הוא מובן, אך אסור שזה יבוא על חשבון הבריאות! בשום אופן אל תוותרו על הבריאות והגוף שלכם. הסטודיו הדיגיטלי הוא המוצר הבסיסי הבא בכל בית, ומהווה פתרון אידיאלי… זה העתיד".

השיעורים והאימונים של anywhere מועברים למתאמנות דרך מערכת מיוחדת וחדשנית שפותחה על ידי צוות מתכנתים בהשקעת ענק. לא מדובר בשיחות זום מקרטעות ובמסכים חצי חשוכים, אלא בשידורים ברמה גבוהה למכשירים האישיים שנותנים הרגשה כאילו את ממש שם. מומחים רבים שהתוודעו למיזם החדש כבר מכריזים שזהו הדור הבא של חדרי הכושר.

המסגרת של anywhere מהווה את הפתרון המדויק

האימונים כוללים שיעורים מגוונים ומתחלפים, שמטרתם להשאיר את המתאמנת במצב תמידי של תשוקה ואהבה למסגרת המרעננת, לפרגון החדש לעצמה, ולהבטיח את הצלחתה. אלמנט נוסף בהצלחה הוא שמדובר קודם כל במסגרת אימונים שאינה כרוכה בסבל, או באורח חיים סגפני ודיאטות שמבוססות על חסה.

המאמנת שחר מסבירה: "כדי להגיע לתוצאות מהר, ולשמור עליהן לטווח ארוך, למעשה לתמיד, צריך שזה יהפוך לדרך חיים נוחה ונעימה. את זה משיגים באמצעות אימונים ותרגילים חדשים כל שבוע, שמחולקים מראש למגוון רמות קושי ומסלולים. אנחנו המאמנים מקפידים על גיוון כדי להמשיך לאתגר את הגוף כל פעם מחדש וכדי לא להשתעמם עם תרגילים מונוטוניים".

הנוחות והנגישות שקיימת במסגרת אימונים שכזאת רק מעצימה את ההצלחה. כשהמשתתפות רוצות להתאמן הן פשוט מדליקות את המסך, ומתחילות לעבוד על התרגילים. "בזמן שאחרים מתארגנים, יוצאים מהבית, עומדים בפקקים, מחפשים חניה, את כבר סיימת את האימון", מתארת שחר.

כל אחת יכולה! 

מיזם anywhere מביא את בשורת החופש לנשים עסוקות שרוצות לשמור על נפש בריאה בגוף בריא, ומהווה בשורה של ממש עבורן. בשביל להבטיח הצלחה גבוהה, הוא בנוי בשיטת "אול אין" – מסגרת מחזקת, תומכת ומהנה, שמניבה תוצאות שקל לשמור עליהן כחלק מאורח חיים חדש ונוח ליישום.

שחר: "במסגרת שלנו את לא יכולה להישבר! לכן זה לא מפתיע שנשים רבות שמגיעות אלינו, כאלו ששנים לא עשו כושר, או לא הצליחו להפוך את זה לשגרה, מתמידות אצלנו בענק ויוצאות חטובות, אנרגיטת, רעננות ומלאות בטחון. אין כמו ההרגשה של להיות גאה בעצמך, לחוות אושר אמיתי שעבדת והשגת מה שרצית. וכל היתרונות נמצאים במקום אחד שעומד לרשותך 24/7".

מיכל מאניסטודיו Anystudio
מיכל שחר anywhere. צילום: יח״צ

מסר אחרון למי שקוראת ומבינה שזה מדבר אליה?

שחר מבקשת לפנות לכל אחת שהתסריט הזה של דיאטות מתישות ואימונים מפרכים מוכר לה. מוכר לה מניסיון אישי. לכל אחת שרוצה לחטב את הגוף, לרזות, לקחת את בריאותה בידיים, ולהרגיש טוב ושלמה עם עצמה.

"אם גם את רוצה לצאת מלופ של רגשות אשם בגלל זלילה, להפסיק להתאכזב מהמראה, רוצה לעצב אורח חיים כיפי, בריא, קליל, מעורר קנאה, להתחטב, את יכולה להתחיל כבר מהיום בערב לקבל בחזרה את הביטחון העצמי, בריאות, אנרגיה וכל מה שמגיע לגוף שלך", היא אומרת.

 

רוצה לשמוע פרטים נוספים על anywhere שמציעה לך את הגוף החטוב והבריא עליו חלמת באימונים קצרים בלי לצאת מהבית? רוצה לדעת עוד על השיטה הייחודית שמובילה לתוצאות מושלמת לגוף בכל זמן ובכל מקום בלי דיאטת כאסח ואימונים מפרכים?

לחצי כאן עכשיו, קבלי את סדרות ההדרכות שלנו בחינם, ואולי תצטרפי לאלפי הנשים שזכו לגוף חטוב ואורח חיים מעורר קנאה במינימום זמן ועבודה. בהצלחה!

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב print

כתבות נוספות

5
5.0 rating
מעולה98%
טוב מאוד0%
בינוני2%
לא משהו0%
גרוע0%

הנצפים ביותר

מומלצים

סגור